Off we go!!!

1 november 2015 - Schiphol, Nederland

Zondag 01.11
Het is zover. Na een relaxte overnachting in een hotel vlakbij Schiphol, zaten we met onze eerste beker dampende Starbucks koffie aan een tafeltje tussen alle andere reizigers en hun aanhang. Allerlei talen, accenten en (helaas) ook wat lichaamsgeuren doen we op. Je vraagt je af waar iedereen is geweest, of naar onderweg is. Hier en daar pik je ongewild een leuk verhaaltje mee. Zoals naast ons tafeltje, twee mannen met 'gezichten die lijnen van levenservaring tonen', die spreken over hun worsteling met hun bisexuele geaardheid en hun onvermogen dit geaccepteerd te krijgen in hun families. Maar het kan ook iets anders zijn geweest, mijn Russisch is niet meer zo goed....

Anyway, backpacks zijn ingecheckt, douane heeft ons doorgelaten en 10.15uur vertrekt onze vlucht. Heerlijk.

Snel een ontbijtje gescoord, nog wat last minute dingetjes gekocht (we hadden gelukkig nog een paar kilo aan ruimte over, want je neemt uiteraard veel minder spullen mee voor 5 weken Zuid Afrika dan een weekje Kroatië ) en inmiddels aan het wachten tot de boardingrij is verdwenen want we gaan niet onnodig in een rij staan wachten natuurlijk!!

Vanavond rond 21.00u nl tijd arriveren we op OR Tambo Airport, Johannesburg.

Toedeloe!

1. J.A.F. Krommert:
    Hallo luitjes,
    Fijn dat alles naar wens is verlopen tot nu toe.
    XXXXX

Ma en Pa
  2. Ans:
    Goede vlucht! Lief zijn voor mijn collega's! X
  3. Raggie:
    1 november 2015
    Je meurt soms zelf ook als een kameel Geniet ervan guys! X
  4. J.A.F. Krommert:
    1 november 2015
    Zo lui, we hebben gezien dat jullie om 11.03 de lucht zijn ingegaan.
  5. Peggy:
    1 november 2015
    Jaaaaa jullie zijn geland als je dit leest!!!
    Veel plezier het avontuur kan nu echt beginnen!!!
    Dikke kus daan peggy en tren x
  6. Stephanie:
    1 november 2015
    Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad. Geniet van deze onvergetelijke reis!
  7. Sabine:
    Jullie zijn er bijna :)
    Veel plezier!!
    X
  8. Maureen:
    1 november 2015
    Hoi beiden ,,,,mooi hoor zo'n reis te kunnen maken ,,heeeeeel veel mooie momenten en maak veel prachtige foto's ,,,,,,lieve groet Albert/Maureen xxxx
  9. Sabine:
    1 november 2015
    Hahaha, leuk verhaal, goed begin! Ben benieuwd naar de rest! :-)
  10. Sascha:
    2 november 2015
    Hele fijne fuckantie. Geniet ervan en we blijven jullie volgen.
  11. Remco:
    3 november 2015
    Leuk!!! Enjoy!!!
  12. Maria & Robin:
    Veel plezier!
  13. Louisa:
    4 november 2015
    Kijk met spanning uit naar het volgende verhaal.
    Het begin vond ik al grappig!
    Geniet van jullie vakantiereis..xx
  14. J.A.F. Krommert:
    Jullie e-mail ontvangen.
    Het is fijn dat bij jullie alles prima is, en al zoveel dieren hebben gezien,( houd afstand , GRAPJE )
    We blijven jullie volgen, geniet en veel plezier samen.

Kus
    Ma & Pa
  15. Louisa:
    4 november 2015
    Op sommige plekken slechte ontvangst Tja niets aan te doen.
    Bij goede internet: straks veel tikken haha!
  16. Louisa:
    Hallo fam Krommert:
    De kids genieten wel hé?
  17. J.A.F. Krommert:
    6 november 2015
    Hallo Renate / Camilo,
    We hebben je e-mail ontvangen, en zo te zien komen jullie wel wat dieren tegen.
    We hopen ook dat het weer goed is.
    Hier is het niet zo best, momenteel regent het.
    We hopen dat jullie het naar het zin hebben.

KUS

Ma & Pa
  18. Louisa:
    6 november 2015
    Hallo Renate/Camilo: Om mooie plaatjes te schieten, gelukkig geen internet nodig.....Zijn er wel benieuwd naar..
  19. Hans Hulsen:
    8 november 2015
    Te gek hoor!!! Super om jullie belevenissen te lezen. Hopelijk wordt de rest van de reis ook zo gaaf. Geniet er van.
  20. Louisa:
    8 november 2015
    Ik reis in gedachten met jullie mee, niet moeilijk met zo,n goede uitleg van jullie belevenissen...Ben benieuwd over het vervolg..
    En uiteraard over de foto,s die we nog tezien krijgen...Goede reis verder!!xx